
Tartalomjegyzék
Content marketing
B2B marketing tevékenységgel foglalkozunk. Cégünket 2018-ben alapítottuk, és hosszú évek tapasztalatával rendelkezünk ezen a területen.
Meggyőződésünk, hogy a B2B marketingben jelentős eredményeket csak akkor érhetünk el, ha alaposan megértjük ügyfeleink problémáit, és szoros együttműködésben dolgozunk velük hosszú távon.
Ma a vevők 70-90 százaléka önállóan szerzi be a vásárláshoz szükséges információkat. Content alapú marketinget alkalmazunk, főként digitális eszközöket használva, hogy emócionális kötődést alakítsunk ki a célközönséggel, és erős B2B márkákat hozzunk létre.
A content marketing az a híd, ami a márkát az ügyféllel összeköti, értéket ad, és hosszú távú bizalmat épít.
Így dolgozunk
Nemcsak egy content marketing ügynökség vagyunk, hanem maga a kiszervezett content csapat.
A marketing nem svédasztal, ahol szabadon válogathatunk az egyes elemek közül. Nem hiszünk abban, hogy egyetlen blogposzt, egy weboldal keresőoptimalizálása vagy egy LinkedIn hirdetés valódi eredményeket hozhat, amelyek erősítik a megbízó cég stratégiáját. Viszont hiszünk abban, hogy a vevői személyiségekre és a vásárlói utakra épülő marketing vezet eredményekhez.
Ennek a szemléletében és folyamatokban gondolkodunk. Bár egységes módszertannal és nemzetközileg bevált eszköztárral dolgozunk, mindig egyedi módon alakítjuk ki a marketing folyamatát az ügyfeleink igényei szerint.
A jó tartalom egyet jelent a jó céggel. A ma és a jövő fogyasztói sokkal jobban átlátják az internetet, és életkortól függetlenül gyakrabban használják a technológiát. Gyors válaszokra számítanak, különben pillanatok alatt odébbállnak. Hogy segíthet egy tartalommarketing ügynökség abban, hogy növeld a webes forgalmad?
Content marketing jelentése
A content marketing, más néven tartalommarketing, olyan marketing stratégia, amely releváns és értékes tartalom létrehozására és megosztására összpontosít. Ez a tartalom nem közvetlenül reklámoz egy márkát vagy terméket, hanem információval és hasznos tudással szolgál, amely segít a célközönségnek. A célja, hogy a közönség elkötelezetté és hűségessé váljon a márka iránt, amely hosszú távon növeli a vásárlások és a konverziók valószínűségét.
A content marketing azért annyira hatékony, mert a fogyasztók ma már kevésbé fogékonyak a hagyományos, rájuk erőltetett reklámokra, és inkább az értékes, személyre szabott tartalomra vágynak. A content marketingben használt tartalomtípusok között szerepelnek a blogbejegyzések, cikkek, infografikák, videók, podcastok, e-könyvek, webináriumok és még sok más.
Content marketing szolgáltatások
Full-service tartalommarketing ügynökségként pontosan értjük a content marketing fontosságát és tudjuk, hogyan tegyük vele ismerté a márkád. Egy kézben tartjuk az összes folyamatot a tartalom stratégia megalkotásától kezdve, a keresőbarát tartalmak megírásán át a publikálásig.
Content marketing stratégia
Ugyan a content marketing azzal kezdődik, hogy több forgalmat irányítunk a weboldaladra, a fő célja mégis az, hogy ezekből a látogatókból érdeklődők legyenek.
A tartalommarketing a gyakorlatban nem más, mint egy jól felépített tartalom stratégia, ami azzal épít kapcsolatot a márkád és a célközönséged között, hogy pontosan azt adja a vásárlóknak, amire éppen szükségük van.
Több érdeklődő, több vásárló
Kreatív csapatunk minden egyes cikk megírásakor figyelembe veszi, hogy az olvasó éppen hol tart a vásárlóvá válás útján, hiszen jó tartalom alapja, hogy a fogyasztó szemszögéből az ő igényei alapján kerül kialakításra.
Közös munkánk során megismerjük, hogy a marketing tölcsér különböző szakaszaiban milyen kérdések foglalkoztatják a vásárlóidat, hiszen ezekre kell választ adnunk a tartalmakkal. Vannak, amik a tájékozódás szakaszát támogatják inkább, vannak amik a döntésben segítenek és végül vannak, amik az értékelésnél játszanak fontos szerepet.
A marketing tölcsér 3 legfontosabb szakasza: figyelem, megfontolás és döntés. Mindhárom szakasz különböző lehetőségeket kínál arra, hogy minőségi forgalmat és érdeklődőket szerezzünk.

Content marketing tölcsér
Látogatószerzés a “figyelem” szakaszban
A marketing tölcsér első szakaszában azokat az embereket célozzuk, akiknek most merült fel egy problémája és éppen a megoldást keresi. Ebben a szakaszban az ember kíváncsi és információkra éhes. Ilyenkor azok a legjobb tartalmak, amelyek választ adnak a felmerült kérdéseire, így felesleges akciókkal és egyéb vásárlást ösztönző üzenetekkel bombázni.
A legtöbb amit itt elérhetünk az, hogy feliratkozzon a hírleveledre, vagy kövesse a céged valamelyik közösségi profilját.
Érdeklődő szerzés a “megfontolás” szakaszában
Mire a felhasználó a megfontolás szakaszába érkezik, bizonyára már sok cikket elolvasott az őt érdeklő témában, nagyjából képbe került a lehetséges megoldásokkal kapcsolatban, így most arra kíváncsi, hogy melyik a legjobb számára. Itt azt kell megmutatnunk neki, hogy miért a te terméked/szolgáltatásod lesz a megfelelő és hogy miért érdemes megbíznia benned.
Jó tartalmak:
- esettanulmányok,
- részletes termékbemutatók,
- demók,
- termék összehasonlítások, stb.
Vevőszerzés a “döntés” szakaszában
Ez már a tölcsér utolsó szakasza. Itt dől el, hogy nálad vásárol az illető, vagy a konkurenciádnál. A tartalmak célja itt az kell legyen, hogy mielőbb nyélbe üsd az üzletet. Nagy segítséget nyújthatnak a döntésben a vásárlói vélemények, gyakran ismételt kérdések, illetve speciális ajánlatok, amelyek segítenek meghozni a végső döntést.

Content marketing
Kulcsszókutatás
A content marketing stratégiaalkotás utolsó és egyben az egyik legfontosabb lépése a kulcsszókutatás, melynek során összeszedjük számotokra azokat a releváns keresőszavakat, amelyekre a tartalmakat optimalizálni fogjuk.
Ha már tudjuk, hogy a célpiacod milyen kulcsszavakra keres, akkor könnyen rájövünk a keresések valódi szándékára is. Miután megfejtettük az emberek aktuális szándékát, pontosan tudni fogodjuk, hogy milyen tartalomakkal kell előállnunk és így a teljes marketing stratégiát is jobban átlátjuk majd.
Ha ezzel mind megvagyunk, jöhet végre a tartalom-naptár. Az, hogy mennyi cikket fogunk írni, természetesen tőletek és a büdzsétektől függ, így például, ha havi egy cikket szeretnétek, akkor egy évre előre is meg tudjuk tervezni a szövegeket.
A tervet veletek is megosztjuk, így bármikor módosíthatuk rajta, ha kell.
SEO szövegírás
A SEO szövegírás nem más, mint olyan szöveget írni, amit a Google értelmezni tud, ugyanakkor jó olvasni, informatív és arra ösztönzi az olvasót, hogy elmentse a könyvjelzők közé, vagy netán megossza valamelyik közösségi média profilján.
Ahhoz, hogy ez megtörténjen, három dologhoz kell értenünk egyszerre:
- jól kell tudnunk történetet mesélni,
- írni
- és értenünk kell a technikai SEO-hoz.
A jó szöveg úgy szórakoztatja az olvasót, hogy közben ösztönzi őt az író által kitűzött cél véghezvitelére. Egy igazán jó szöveg képes eladni a vállalkozást, a terméket, vagy akár magát az írót is anélkül, hogy ezt az olvasó érezné.
Vagyis tukmálás helyett vágyakat gerjeszt és elérhető előnyöket említ sztorikba ágyazva, miközben úgy van felépítve, hogy a keresők pontosan tudják, hogy miről szól.
Minden cikket az ideális ügyfeleid/vásárlóid stílusában írunk meg, miközben természetesen figyelembe vesszük az egyedi elvárásaid és a kommunikációs szokásaid.
Megbíznál minket? Jelentkezz ingyenes konzultációra és nézzük meg, hogyan tudunk segíteni!